fredag 27. februar 2009
Modul 6
vi startet fredag 13januar med modul seks. Jeg har søkt på barne og ungdomsarbeider på første valget, så det er det jeg skal finne ut mer om og se jeg klarer å fungere bra sammen med barn. I løpet av de ukene som har gått til nå,(27feb.) Så har jeg laget et idekart og en problemstilling. Det ble mange ideer, 40 ideer, og jeg valgte tegning. Problemstillingen min ble: Hvordan kan jeg bruke tegning for å oppnå kontakt med barna?
Abonner på:
Innlegg (Atom)
