tirsdag 16. september 2008

Har jeg valgt riktig?

Endelig... jeg kom inn på skole! Ja, det er det første man tenker på. Da snurrer det hundrevis av tanker, man blir glad og man vet nesten ikke hva man skal si. 
Jeg skrek høyt ut hva jeg kom inn på, og blei veldig glad inni meg. jeg løp, hoppa og dansa. 
Dette skal bli gøy! Dette blir spennende...
Nå har jeg begynt, men akkurat nå føler jeg at jeg ikke kommer noen vei. Jeg føler at jeg ikke får med meg det jeg bør få med meg, for jeg synes det er så tørt å kjedelig.
Kanskje valgte jeg feil, det finner jeg ut om et år, men det er lenge til.....


Ingen kommentarer: