Det å kommunisere med barn, det kan være vanskelig. Barn kan bli skremt, og redde for oss voksne. Vi vil de ikke noe vondt, men små barn er alltid litt skeptiske. Jeg har i oppgave å finne ut hvordan man kan kommunisere med barn ved å tegne. jeg har laget mange tegner, der jeg har brukt høyrehånda, jeg er jo skjevhendt, å da ble det noen fine barnetegninger:) Barn liker det fleste farger når de er små, så jeg lagde noen fargeforslag. rødt, blått, grønn, oransje, gul.
Når man tegner så trenger man ikke å tegne mennesker, hus og dyr, man kan lage tegneserie, å plassere inn hus, dyr og mennesker. så har jeg begynt og lage en tegneserie.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar