fredag 24. april 2009

hvordan kan jeg bruke tegning for å oppnå kontakt med barna?

da var jeg ferdig med hele oppgaven, men følte at jeg ikke fikk gjort så mye. jeg fant ut at jeg skulle lage en tegneserie, men det gikk ikke. jeg valgte en problemstilling som var litt vanskelig.
jeg er fornøyd med oppgaven og det jeg har gjort, men jeg kunne gjort det bedre, og jeg skulle prioritert tiden mye bedre. jeg fikk tatt bilder, skissa, dokumentert alt sammen, men jeg føler at det mangler noe. oppgaven i seg selv, var stressende og slitsom. oppgaven er grei, man finner jo mer ut om det yrke vi skal jobbe med senere i livet. jeg tror at det er mulig å oppnå kontakt med barna, men det er vledig synd at jeg ikke fikk vist det tydelig nok.

Ingen kommentarer: